2oo8

*Var då jag i januari åkte till Norrköping för att hälsa på Karin som jag inte träffat på ett år då
*Det var då jag  1 Februari började jobba på CityMail. 
*Fredrik & jag började dejta 7 februari
*Emma & Sofie firade att de gått ut lärar utbildningen med 90-talsfest!
*Jag såg kent i sporthallen, Örebro och Strömsholmen
* Vi var på genrepet av melodifestivalsfinalen i globen i mars
* Jag träffade Elin
* Jag & Elin crashade hotell i Nyköping där Fredrik och Adde befann sig för helgen i april 
* Jag hade valborgsfest.
*Elin & jag åkte till turkiet
*Honey fyllde 1 år
*Vi åkte till Stockholm och spelade fotboll och hade stor citymail fest
*Jag & Fredrik blev tillsammans på riktigt.  och jag åkte på min allra första riktiga kryssning
*Det året blev jag supersjuk och fick ligga isolerad på sjukhuset
*Jag såg Coldplay live
*Jag tog ett stort steg och köpte en lägenhet
*Fredrik & jag blev sambos
*Jag behövde fackets hjälp för första gången 2008
*Jag åkte till Thailand för 3 gången med min underbara familj
*Jag fyllde 22 år

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Karin

Grattis i efterskott gumman! Hur var fodelsedagen och nyar? :) pussar

2009-01-02 @ 17:33:09
URL: http://skrallan.blogg.se/

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0