2oo9

Mitt nyårsfirande blev inte jätte bra.
Jag som äter penicillin valde att ändå ta lite vin, det blev två glas allt som allt och extremt mycket mindre än vad min bättre (?) halva. Detta resulterade i att jag fick ta en väldigt full partner som jag tyvärr började bråka med
 och han var inte sen med att tömma sin ilska. Det fick mig en timme in på det nya året gråta. Jag önskar att jag som han kunde vakna utan att komma ihåg ett ord. Det var väldigt ledsamt att det blev som det blev. Men man kan inte sluta älska varann för det.  
Idag har jag extremt ont i huvudet - antagligen för att jag har gråtit så mycket.

Om jag ska se över hela kvällen var det en bra födelsedag och nyårsfirande.
Dagen var mest trevlig då jag fick fira med dem bästa . På kvällen  blev det väldigt mycket mat och en hel del singstar och för killarnas del poker. Jag är överlägsen på Singstar och älsklingen på Poker. Vilket par.

      <--- P spillde i 15 000 soffan, inte okej!    <-- Herrklubben

Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0