Besvikelse

Vi har spelat rock band med våran granne, sedan ringde vi till pizzerian som kör hem pizza.
Vår granne skulle vara nyttig för han hade tränat men han föll genast för vårat förslag.
Kruxet var väl bara att vi fick vänta i en och en halv timme på maten! När vi ringde upp och frågade vad som pågick så fick vi svaret att dom hade skrivit fel adress. Men nu var dom på väg.
Surmulna åt vi, Fredrik skulle till strängsnäs så han hann nästan inte äta. Tvätten hann bli klar i alla fall, så nu har vi rena kläder igen :D

Anledningen till att F åkte till stängnäs är för att hämta maskeradkläder.
När jag kom hem från Thailand hade F fått en inbjudan till en fest hos en av hans nyfunna vänner från sin utbildning. Jag som länge hört talas om alla människor där ifrån ville gärna träffa dom och blev ganska glad och sa:
-Du plus en?
Svaret blev negativt, det var bara Fredrik som skulle åka. Han var inte säker på om han skulle åka, då det är i GBG. Men så tog han beslutet att åka och jag ville gärna följa med men blev nekad igen.
Så jag accepterade detta, tills jag ser honom boka tågbiljetterna och bokar två biljetter.
Vem ska med? Undrade jag såklart. Till svar får jag ett litet tyst "Adde".
Jag blev så himla sviken. Så den senaste veckan har det i nte varit så glada miner och när Fredrik ville att jag skulle hjälpa honom med sin maskeradutstyrsel blev jag bara surare. Så nu har han begett sig till Strängnäs för att låna kläder. Det är trist att små grejer ska förstöra. Men jag kan inte riktigt komma över besvikelsen.


Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Stephan :-)

Förstår att du är besviken. Märkligt val...

2009-01-22 @ 23:53:20
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/
Postat av: Freggan

Du vet ju varför!

2009-01-23 @ 09:20:21
URL: http://kortmengott.blogg.se/

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0