En dröm

Jag drömde att jag hade en bebis.
Den var nyfödd, en liten flicka. Hon låg inlindad i smörpapper och en julstrumpa av typen man ska hänga över öppnaspisen. Jag skulle gå med henne till skatteverket och lämna in papper på henne. Alla som var där hade sina bebisar på armen, jag hade min i julstrumpan i en väska. Det var en väldigt bra lösning. Jag kunde dock glömma ibland att jag hade barn, eftersom hon låg i strumpan i smörpappret i väskan.
Men när jag glömde fick jag påminnelse på mobilen, som en tamagotchi.
Det stod en gång att hon ville ha glass så himla mycket att hon skrikit i 13 timmar, men jag hade inte hört något eftersom hon låg i väskan. Jag gav henne glass som jag printade ut ur mobilen.
Hon blev någon månad äldre och låg i korgen fram på cykeln. Jag hade döpt henne till Emma, trots att min väldigt nära kusin heter det. Jag sa: Emmaaa och hon svarade: Em-liiie. För hon kunde inte tala helt rent.
Hon sa aldrig mamma till mig.
När jag hoppade av cykeln blev den framtung så jag tappade min lilla bebis och cykeln  i marken.
Det var omständigt. Bättre när hon låg i smörpappret...

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Freggan

Då var det spiktat! Du är officiellt dum i huvet!

2009-01-19 @ 13:20:30
URL: http://kortmengott.blogg.se/
Postat av: SuperSnyggaBikerZärah

haha :D roligaste kommentaren!

2009-01-19 @ 17:19:47

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0