Fredagkväll

Jag har idag uträttat ärenden och på kvällen åkte jag till TunaPark med Hanna och Kristina. Vi åt jäätte god mat på Basilica, blev väldigt förvånad. Åt Fläskfilé med super klyftpotatis och Tzatsiki. Det var verkligen gott.
Jag hittade en klänning på Ginatricot som jag köpte för mitt presentkort jag fick av min underbare bror.
Klockan är snart åtta och Hanna har precis släppt av mig hemma.

Fredrik är ute och festar och jag tänker hålla mig undan ;)
Jag bad honom att inte vara odräglig ikväll men Adde tyckte att han kunde vara de nu när han inte är med mig, och det är ju sant ! :D Imorgon kommer Lollo från Gbg och jag antar att vi ska festa då med =)

Vad är det för psyk förresten som de har letat efter i Dalarna?
Han cyklade till en fest, 500 m därifrån hittas hans cykel, han kom aldrig fram till festen.
De letar efter honom, hemvärnet och polis och frivilliga, så visar det sig att han vara gått iväg frivilligt utan att berätta för någon och är hemma nu.
Jävla mongo!

Jag hade en jälva tur, jag fick nämligen mina papper på min sjukskrivning hemskickat idag.
På dem stod det att jag är sjukskriven till Onsdag eftersom jag har ett aktivitjobb.
Detta betyder att jag kan skjuta på min tillbakagång ännu mera. Och ett möte måste ju ske innan jag kan börja, så tidigast fredag? Skönt sa Bill.

Nu ska jag kanske över till Martina, men jag har precis bytt om till myskläder så vi får se om jag orkar.


Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Karin

okey :) hur kanns det o vara 22? Ja, de ska bli jatte kul o komma hem, maste komma forbi eskiltuna och halsa pa och kaka corner dipp nar jag kommer hem! :D kramar

2009-01-03 @ 01:25:39
URL: http://skrallan.blogg.se/

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0