Godmorgon

Det har snöat i natt, och jag har villagator idag. Hatar att dela villagator med cykel när det är halt. Man får börja bromsa några lådor innan så stannar man kanske vid den man ska dela till...

I eftermiddag ska jag och Fredrik tillsammans gå till en frisörsalong, och av någon anledning tycker jag att det ska bli spännande. Kul! Något som bara ett par gör tillsammans. :D
Jag ska göra något jag aldrig vågat förut. Jag ska göra bruna slingor. Gah. Jag har drömt om det hela natten, dock så blev jag brunhårig i hela håret då, men det framhävde mina ögon i drömmen.
Man kan ju hoppas att det blir bra!

Fredrik har åkt till jobbet och jag sitter i mörkret och väntar på att det är dags för mig att cykla iväg.
Ingen idé att vara där föör tidigt.

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Sanna

Godmorgon.

Hoppas du får en bra dag =)

Snart är det helg!!!

2009-01-29 @ 06:52:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Kulan

Jag har också gjort en parklippning :) Fast vi satt så långt ifrån varandra så det blev ingen skillnad iaf..

2009-01-29 @ 10:10:17
Postat av: Andréa

Hej! Kika gärna in i min blogg och ställ en fråga i frågestunden :)

2009-01-29 @ 10:26:47
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: cissi

ahh pter fint, lägg upp bild sen =)

2009-01-29 @ 12:31:13

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0