Hairy Harry

Par-klippningen lyckades inte nå mina förväntningar, Fredriks klippning tog ca 15 minuter och jag skulle sitta där i en timma och trettio minuter. Men Frisörskan var jätte trevlig så det gick ganska fort ändå.
Vi valde ut en färg som gick i lite rött så det inte skulle bli grönt på mitt ljusa hår.
Röd-brunt blev det men när hon sköjlde ut det så fastnade mycket av det som sköljdes ut i mitt blonda hår.
Så det är slingor som går i rödbruntlila och så är det vissa partier som är lite daskiga. Dock skulle detta reduceras under de första tvättarna.
Jag är lite orolig, men jag tror jag bestämt mig för att vara nöjd ändå.
Det kommer nog bli bra plus att det hänt något plus att det ger lite mer liv i mitt hår.
Ja vi får väl se. Be nice guys.

(vet inte om bilderna kommer upp, blogg.se fuckar sig)

   

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Stephan :-)

Jag som sett dig IRL ikväll tycker att det blev skitbra.

//Stephan :-)

2009-01-29 @ 23:22:07
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/
Postat av: cc

Ja men precis! Man vill faktiskt ha en bild framifrån så man ser hur det ser ut påriktigt med ditt ansikte och allt. Ser bra ut though :)

2009-01-30 @ 18:25:09

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0