Hell's bedroom

Godkväll.
Jag har legat i sängen hela dagen, bortsett från min lilla händelse imorse...
Det börjar självklart bli riktigt jävla tråkigt att ligga här, men jag är samtidigt så himla matt så det finns inte mycket energi som kliar ikroppen.

Jag har precis tagit ett av mina väldigt starka penicillin och hoppas på att det stannar i magen nu.
Tidigare svimning och kräkningar var nog på grund av matthet av att ha varit uppe och rört på mig plus starkstark penicillin på tom mage. Jag fick i mig lite jordgubbskräm nu så jag hoppas att magen är lugn nu. Men jag kan inte låta bli att oroa mig.

Såå, utvecklingen har gått bakåt alltså. Jag har hamnat i sängen igen och det blir nog inte förrän till helgen som jag avancerar upp till soffan igen. Den enda planen jag har är även att ta en dusch igen. Känner mig inte så fräsch men å andra sidan har det inte så stor roll där jag ligger... Fredrik är och dömer och kommer hem seent så han hinner knappt se mig heller. Betryggande fakta.

Nu ska jag sluta anstränga mig så här mycket.
Ha en bra kväll alla ni som kan !

Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0