Lördag

Igår blev jag hemma, jag hade ju redan myst ner mig i soffan och var supertrött så jag slog på tvn och såg lite på sagan om ringen - konungens återkomst.
Jag somnade redan halv elva.

Vid tolv ringde mobilen och det var Fredrik, då blev jag så förvirrad.
Jag vaknade inte riktigt till, så jag trodde att han låg bredvid mig och sov och när det ringde var jag tvungen att viska och fösöka avsluta samtalet så att han inte skulle vakna bredvid mig.
Att det var han i telefonen fattade jag inte.

När han vid två stormade in i lägenheten blev jag livrädd.
Jag som alltså trodde att han låg och sov undrade vem fan de var som fullkomligt slet upp ytterdörren och gormade: ÄLSKLIIING!

Lite senare ringde min mobil med ett numer jag inte hade så jag svarade inte.
Fick då ett sms med texten: Det är Stephan Eriksson, vad gör du med min son?
Kul skämt. Jag valde att somna om.
Fredrik var skit jobbig i sömnen och var mest obegriplig.

Min kusin skulle kommit idag men min faster blev sjuk så hon får ingen skjuts upp hit.
Så nu är kvällen lite halvöppen. Får se vad som händer.

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Stephan :-)

Hmmm.... nån som använder mitt namn...



//Stephan :-)

2009-01-04 @ 20:50:49
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0