Måste man vara trevlig mot sina vänner?

Jag fick ett sms av Elin.

"Hej! Hur går det med sjukan. Följer du med på Fredag?"

"Hej. Det är bättre. Ska jobba på onsdag :( Ja jag följer med!"

"Vad kul att du följer med. Jobbar du nu?"

"Nu? Näe... Det är kväll. I alla fall på Gredbyvägen."

"Jag menar nu som om dagarna!"

"...Jag skrev ju att jag börjar på onsdag"

"Ja men! Jag kan väl fan inte komma ihåg allt. Jag får mycket info om dagarna."

"Ja, det är svårt att minnas saker i fler än en min"

"MER än en minut"

"Håll käften"

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: knivlisa

Håll käften är alltid trevligt tycker jag! Jag säger det massor av gånger per dag. I all välmening.

2009-01-20 @ 11:46:56
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0