Missnöjd med det mesta

Jag var inne på salongen och klagade idag.
Håret har verkligen utvecklats till lila. Knall lila.
Så imorgon ska hon göra om det. Först måste hon dock färga hela håret brunt och sen göra ljusa slingor på det, istället för tvärtom! Snacka om att jag blev ganska förstörd när hon sa att det (självklart inte var bra och ett stort misstag men..) inte gick att göra på annat sätt än att färga allt brunt. Jag gick ju inte dit för att göra det liksom!
Men nu löser det sig  nog, hon flyttade tider och så bara för att kunna göra om mitt imorgon. För jag ser galen ut.


Nu har jag precis köpt ostbågar och är sjukt missnöjd!
De ska ha en nu ostigare smak, och det är inte alls som förr! Som alltid.
Jag blir ledsen.
Ska vi starta kupp mot OLW?

Jag & Fredrik har varit på Teater i Stallarholmen nu, den var bra och lite humoristisk.
Snart blir det säkert sängen, är sjukt trött!


Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Kulan

Jag är med! Megakupp mot OLW!

2009-01-31 @ 08:44:10
URL: http://kulans.blogg.se/
Postat av: cc

haha men stackare, lila låter ju roligt även om det måste suga en aning för dig. hoppas det blir bra (och igen... bild bild bild) puss

2009-01-31 @ 12:50:16

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0