Panik

Så fort jag kom hem från jobbet -ja tyvärr jag var tvungen att gå dit idag för första gången på över 1 månad- så kände jag enbart panik. Magen värkte som på ett mobbat litet barn i skolan och tårarna brände. Jag var tvungen att göra något.
Skära upp handlederna är inte så sexigt, så jag valde duschen, gnugga och tvätta, underbart.
Men när jag står där får jag panik..

Jag tittar ut i hallen då badrumsdörren står öppen. Där ser jag något.
Jag stirrar in i spegeln som hänger på väggen mitt emot. Spegeln reflekterar något... Den reflekterar gården utanför!
Alltså kan de som går över gården se mig om de tittar igenom spegeln. Naken. I duschen.
Det är ungefär där som min panik börjar...

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Elin

Moahahahaha jag stod utanför och tog flertalet bilder som nu är sålda till Hänt Extra för en nätt summa cash!

2009-01-09 @ 19:02:24

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0