sådetså

Jag sitter på jobb nr 2 och önskar att jag lyckats få med mig läppsyl.
Kan det bli värre än när man glömt det?
Jag tror inte det. Det är värre än varm asfalt på barfotafötter och knivrån.

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Anonym

Jag lämnade mitt lyspyl i resväskan och flög hem från Teneriffa i sex timmar. Plus att jag käkade under tiden jag inte kunde använda det. Älsklingen blev rädd och frågade om jag skulle kunna använda ett som jag hittade på marken om jag skärde av toppen. Ja, sa jag. Sen sa han inte mycket mer på några minuter men tittade lite oroligt. Du är som en alkoholist eller narkoman, sa han sen.

Men så är det om man fastnat i lysyl-fällan.

2009-01-28 @ 20:02:14
Postat av: Anonym

Kulan sa't

2009-01-28 @ 20:02:59

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0