Snopet

Tack Linnéa för bästa kommentaren på bloggen ever :) Puss!



Jag är nästan seriöst så trött som jag var när jag gick upp i morse just nu.
Efter en stressig dag har jag inte förrän nu hamnat i soffan. Jag ska vara glad att jag lämnade soffan i morse överhuvudtaget. Då jag har min bror med mig på jobbet går dagen lite snabbare. Vi är två som delar på allt jobb också, det är ju inte fy skam. Så himla glad att han är med mig.

Eftersom Anton får mat med sig hemifrån gör mamma en extra låda till mig.
En underbar deal.
Och appropå Deal, jag och Fredrik kom fram till en deal idag.
Han och Andreas skulle äta på vårat nya favorit ställe Basilica och jag var medbjuden. Jag förklarade att jag inte vet om jag har så mycket pengar just nu men att han kunde väl bjuda mig.
Varför? svarar Fredrik ouppfostrat.
Jag förklarar att jag är en sån underbar tjej och att han är mannen som ska ta med mig på middag då och då.
Han skrattar mig i ansiktet. Fighten pågår hela vägen i bilen och han säger till sist: Om du tvättar imorgonkväll, då betalar jag idag. Deal.

Vi beställer maten och Fredrik säger:
-Jag betalar även för Damen här, väldigt väluppfostrat.
Därefter börjar han leta efter sina kort. Och han letar, och letar. Han har använt dom redan under bilfärden så jag vet att han har dom. Men nä, säger han. Jag har inga kort på mig.

Därmed fick jag betala för oss båda.
Den fattiga av oss.

Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0