Hårresande

Okej, såå , igår var en jobbig dag. Varje gång jag skulle gå in i en port såg jag min spegelbild i dörren, LILA.
När jag stod i en hiss såg jag mig i spegeln, LILA.
Ville bara gråta, men det kändes larvigt.
När vi var på teatern och strålkastarna träffade mig blev jag stel som en pinne, alla kan se att jag är LILA.
Så jag blev väldigt glad när jag idag gick upp då jag visste att snart skulle lila vara ett minne blott.

Så nu är jag alltså brunett för FÖRSTA gången i mitt liv. Ett steg jag aldrig trodde jag skulle våga ta, och nu fick ta ganska ofrivilligt.
Så här ser det ut:


 


IGÅR:


Vad fick du luft ifrån?
Postat av: linnea

du passar!!!!

2009-01-31 @ 16:45:47
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0