Vi är nere och ute igen, allén är inte så dålig ändå

YES!
Jag slutade med penicillinet i torsdags.
Igår när jag kom hem från morfar mådde jag konstigt så jag gick och la mig.
När Fredrik kommer hem på natten och väcker mig (why?) så har jag dödsont i halsen.
Kan inte somna om för att jag mår så dåligt så vid fyra ringer jag sjukvårdsupplysningen som bokar in mig hos Cityjouren kvart över nio.

Doktorn behövde bara titta ner i halsen - halsfluss. Penicillinet hade inte hjälpt ett skit. Det här året har jag inte varit frisk en enda dag...
Jag bryter fan ihop. Alla pengar man förlorar börjar kännas... Sjukskriven en vecka igen, och när jag hämtar ut penicillinet går det på TVÅHUNDRATVÅ SPÄNN!

Nu får det fan hjälpa om jag ska bli ruinerad på fanskapet!
Och hur blir det med den inplanerade födelsedagsfesten? Nu måste jag vila, vi tar problemen sen.


Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0