Wii

Jag fick en inloggning av min bror till Spotify och det måste vara det bästa som hänt datorerna 2009.
Inget som kommer under detta år kan slå det, så vi kan lika gärna hoppa över utvecklingen i år.
Man behöver inte krångla med att leta låtar, få upp en bra koppling och ladda ner, vänta och sedan lägga in dom i sin spellista, nä du behöver bara söka, allt kommer upp, verkligen ALLT. Musik du inte visste du ville ha finns där. Och så bara drar du in den i en spelningslista eller lyssnar bara rakt upp och ner. Skit bra.

Jag gör just nu en spelningslista med partylåtar för på Lördag ska jag ha födelsedagsfest!
Bra att börja med listan nu för det är alltid så svårt att komma på låtar man vill ha på rak arm. Så nu har jag ett par dagar på mig att lägga in ett bra urval.
På torsdag slutar jag äta Penicillin så det kommer bli ett sjuhelsike party på Lördag.

Igår var jag och Fredrik hos Anna & Robin, vi åt Pizza och tittade på Maffiabröder och sen spelade vi Wii.
Första gången jag spelade det faktiskt och jag var så jävla bäst på bowling!
Jag & Fredrik måste skaffa ett!

Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0