yoyoyo

Vafan, what's up?
Alla vänner hetsar med sms och frågar vafan jag inte är på jobbet för.
Kanske för att jag är sjukskriven? Att jag förklarade att "sjukskriven tom onsdag" betydde att jag kommer på torsdagen gick tydligen inte in.
Om jag skulle börja på onsdagen skulle jag inte sagt att jag är skriven till tisdag då?
Jag vet inte, jag förklarade iaf så ingen skulle missuppfatta men telefonen går varm.

Bion igår var väldigt bra, Fredrik och jag garvade och slog oss på knäna och hickade pop corn i ett kör.
Det var 1 timme och 44 minuter väl spenderade.

Annars så håller jag på att bli en rockstjärna... Fredrik bankar skiten ur grannarna med sina trummor.
Ikväll ska jag dock jobba på mitt andra jobb i t-hälla. Då kanske jag spöar kidsen i guitarr hero.
...Kanske...

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: Kulan

Jamen vad såg ni då? :)

2009-01-07 @ 10:46:01
URL: http://kulans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Em nu lugnar du dig. Du kan inte gnälla på oss för att vi bryr oss om dig.

2009-01-07 @ 12:08:42

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0