forever united here somehow

Jag trodde liksom att det var min tur nu.
När jag fann honom så hade jag gått igenom massa bajs och det var min tur. Han var som en ängel som kom ner från himlen och hans gloria lyste upp i mörkret.

This years love had better last och allt det där, vi låg i sängen på sommareftermiddagarna och lyssnade på fåglarna och barnen i nyfors.
Vi satt på uteserveringar och surplade kalla drycker.
Vi såg in i varandras ögon och pratade hela natten.
Vi jobbade, sov, åt, gick på toa och duschade tillsammans.

Varför kan inte allt bli som vanligt igen?

liggalängeisängenochtittaochkliaryggochmasserahårbottenochpussaochtittapånärdenandrasoveroch
saknanärdenenaärbortatvåsekunderochringajämtochväntapåvarandrapåjobbetochlagamatlådortillsammansoch
tittapåkomediserierochätajordgubbarochshoppaochfikaochfotaochåkaidinbil.

Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0