Onsdag

Jag har fått en hel del oplanerad ledighet framför mig och funderar över vad jag ska göra med den.
Så här till att börja med blir det röja upp och städa, det är behövligt!
Men sen vet jag inte så mycket mer...

Min plan sedan länge har varit att ta en resa, en vecka någonstans i slutet av April.
Nu kan jag dock göra en resa lite när jag vill, och jag har fått erbjudande att åka med Maria till vår älskade Karin i USA som gör sin sista månad nu och kan hitta på vad hon vill.
Jag har kollat flyg och det är inte så fasligt dyrt. Det kan gott och väl bli en resa och jag är uppåt väggarna lycklig över detta. Det skulle vara precis vad jag behöver, och tänk er en resa med Karrebarre och Maria i USA! On the roads. Galet.

Jag har även fått höra att min kusin Lollo ska åka till Thailand och bo hos sin kompis, så där är det bara att betala flyget. Men bangkok i den varmaste månaden är inte att rekomendera.

Nu ska jag nog borsta igenom hårruffset och sen städa lite tror jag.
Ikväll ska jag jobba i Torshälla igen.

Vad fick du luft ifrån?

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0