Saturday

Igår träffades Jag, Hanna, Christina och Elin på stan, vi skulle äta lunch.
Alla fik var överfulla. Det var helt galet. Till sist hittade vi ett bord på Retro.
Där åt vi jätte god mat och satt och snackade ett bra tag.
Vi gick sedan bort till Systemet och vidare ett varv på stan. Jag hittade en underbar topp på JC som jag köpte på en gång.
Idag ska jag dock lämna tillbaks den, den satt jätte dåligt. Det var synd!

Vid halv sju tiden åkte jag och Andrea bort till Hanna, där korkade vi upp!
Vi var 8-9 tjejer som var där och festade. Vi hade jätte trevligt, men jag kände mig inte på topp så både jag och Andrea åkte hem när de andra gick ut.
Det var nog ett bra beslut.

Idag ska jag träffa släkten. Min mormor fyller 70, så idag ska jag få äta super god mat!

Annars är allt mest upp och ner, jag vet varken ut eller in. Men jag har bra stöd.

      

Vad fick du luft ifrån?
Postat av: cissi

Varför upp och ner, ut och in? Vad fin du är i håret föresten. Hoppas allt är bra, puss

2009-03-01 @ 15:37:52

Yada Yada Yada:

Namn:
Spara?

Mail-tjosan: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0